søndag 3. februar 2013

Rally Lydighet

2. og 3. februar 2013
Denne helga har Kicki og jeg vært på viderekommende kurs i rally lydighet. Instruktør var Anikken Jensen.
Vi lærte en masse som jeg må bruke litt tid på å fordøye. Har fått mye nytt innput. Mange øvelser som jeg har hatt litt problemer med er nå blitt enklere. Herlig å få lære måter å lære inn øvelser på. Kicki var stort sett på nett. Enkelte ganger ble hun bare stående, men så ser det ut at det er måten jeg går og bruker hendene på som kanskje er galt. I hvert fall gikk det plutselig bedre.
Når vi kom hjem i går var vi veldig slitne begge to, men Kicki kom seg fort. I dag forsvant hun rett ned på hunderommet og når jeg gikk ned for å se til henne, sov hun. Det var nok veldig slitsomt på kurs to dager på rad.
Gleder meg til å komme i gang med trening av Nike også. Har lært mye som jeg kan bruke i innlæring på henne. Kanskje det blir litt mindre feil da.

(har dessverre ingen bilder enda)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar