tirsdag 3. september 2013

Morokulien 31.08.-01.09.2013

I helgen var jeg og gikk rally lydighet med Kicki i klasse 2.
Lørdag var det to stevner og vi disket i begge. Bare tullefeil og det irriterer meg særlig i siste stevne, feil avslutning på innkalling.
Søndag var det også to stevner. Det første gikk glimrende og vi fikk 191 poeng og direkte opprykk til klasse 3.


Det andre stevnet gikk vi klasse 3 vel vitende om at vi ville diske for det er flere øvelser som ikke sitter helt. Det må trenes mer. Har meldt meg på kurs 22. september og håper på tips sånn at vi kan starte i november.

Mellom stevnene var det mulig å gå rekrutt, og da tok jeg med meg Betty. Hun har aldri vært med trening eller sett skiltene før. Vi har bare trent litt hjemme i hagen. Det var særlig en øvelse vi ikke hadde fått til så jeg regnet med at vi ville diske, men vi prøvde. Betty var flink, hun, lå helt stille når hun skulle og gikk ellers ganske bra og vi disket ikke. Kjempefornøyd med lille frøkna.


Betty skal få være med på trening onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar